"Maailman kyliin mä väsyin,   ota syliin  
Sun kätes otsaani viilentää  
Sano jotain näin  katveessa sotain  
niin pääsen lähemmäksi elämää    
Naura vähän ja painaudu tähän, 
kun ihollamme on hämärää  
Oot niin avoin  sä miljoonin tavoin  
Mua kiskot lähemmäksi elämää    
Ota viini ja juo se on elämä mun  
Anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun  
Luodut emme me olleet toisillemme,  
me kaiken loimme, loimme elämää    
Ota viini ja juo se on elämä mun  
Anna ruumiisi tuo niin mä rauhoitun  
Pääsen sisään näin voimaani lisään   
näin liikun lähemmäksi elämää    
Kyynel valuu ja taas alkaa paluu   
on tämä kaikki hyvin tärkeää  
Vaivun uneen mun näät rauhoittuneen  
näin ollen lähempänä elämää"

 

Kun eilen sanoin Feddien muistoksi:"Ei mikään hyvä kestä ikuisesti", en tiennyt, että samana päivänä saamme muistaa toistakin edesmennyttä.

En kirjoita enempää. Huomiseen, ehkä.