Hän narisi töissä:"Miksi hänet pyydettiin tänne töihin, kun kaikki lähti heti pois?" "Ai olitiin me täällä silloin ja ollaan vieläkin" vastasi Irja. "Niin, niin mutta silloinen kauppias. Ei ollut vuottakaan tuloni jälkeen." Minun oli pakko sanoa väliin:"Sitä se rakkaus teettää." Teki mieleni lisätä:"Tie vie yhtä lailla toiseen suuntaan."Kerjäsi reppana töitä entiseltä pomoltaan, kun rakastui täkäläiseen mieheen. Vähän harmitti, kun en osaa olla tarkoituksella ilkeä. Saatan kyllä heittää rankkaakin juttua ihan lonkalta, mutta harvoin se on ilkeilyksi tarkoittettua.

Myöhemmin päivällä Bätre Folke tuli luokseni ja sanoi:"Meidän täytyy suunnitella yksi juttu." Hän selitti asian ja sanoin:"Ei tuolla ole mitään tekemistä minun kanssani.""Niin, niin mutta kun paletin paikkaa..." "Voi, kun Sinä olet nykyään NIIN tarkka osaston rajoista." Sain ohi kulkevalta kolleegalta oudon silmäyksen. "Mutta tule nyt katsomaan"Bätre Folke pyysi ja kuljimme osastolleni. "Tähän näin" Piru iski listooni:"Voi ei, ei tähän mahdu" ja selitin ummet ja lammet NIIN ällön imelällä äänellä hänelle, miksi paikka on AIVAN liian ahdas ja sitä paitsi AIVAN liian paljon MINUN osastoani :D Minä tiedän tämä on lapsellista ja aivan naurettavaa, mutta minulle tuli siitä TODELLA hyvä olo. Jess! No katsotaan mitä seuraa. Saattaapa tuo käydä pomolle itkemässä, mutta ei haittaa.