sunnuntai, 4. helmikuu 2007
Kävin
Moikkaamassa vaaria. Hän oli pirteällä tuulella ja jutteli kaikenlaista. Aika hyvin puheesta saa jo selvää. Tai en tiedä onko puhe vertynyt vai olenko oppinut kuuntelemaan paremmin. Vaaleista hänelle juontui mielee, kun oli joskus kansanedustaja Kalle Koon renkinä. Asemalle ajoi hevosella vastaan, kun palasi kotiin Helsingistä. Pelaa sillä onneksi vielä järki ja muistaa tuoreitakin juttuja. liikua ei viitsisi yhtään sen enempää kuin on pakko. No, ei kai ole tarviskaan. Tiedä häntä vertyisikö liike harjoittelulla.




Kommentit