Eilen en sitten kuumeillut enää ollenkaan, joten en hakenut saikkua lisää vaan raahauduin aamusta työn ääreen. Rakas kolleeka, joka hoiti tilaukset sillä aikaa, oli tilannut niin täyteläisen kuorman, että meinasin nääntyä jo pelkästä katselusta. No, hiljaa hyvä tulee, väittävät. Kuume vei minulta painosta kolme kiloa ja ne kaikki taisi mennä hauiksista. Kädet ainakin oli niin velton oloiset. Ja niin kyllä polvetkin. Ruokatunnilla poikkesin hammaslääkäriin ja koska lääkäri oli hieman myöhässä, olin poissa 10min liikaa. Pomo hyökkäsi kimppuun. Hänen tulee, tietää missä olen. Yritin selittää, että kerroin kyllä niille joita poissaoloni koske, missä olen. "Minä olen se, joka maksaa palkkasi." Joo-o Olisi kannattanut jäädä kotiin, jos vaikka maanantaina olisi viitsinyt kuunnella tuollaista paremmin. Tai vaikkapa kahden viikon päästä keskiviikkona:)