Se oli tarkalleen 21.12, kun Rakas kantoi modeemin takaisin naapuri kaupungin Giganttiin. Kerroin siitä taannoin.

30.12 kirjoitin pienen kirjeen:

Ostin teiltä syksyllä modeemin. Siinä on siis edelleen takuu voimassa ja otin siihen myös "ukkosvakuutuksen", jota ottaessani minulle kerrottiin, että vian sattuessa tuon koneen liikkeeseen ja saan toisen tilalle.
Vasta kannettavan kotiutuessa joululomalle, huomasinmme Wlan valon sammuneen ja ainut mitä on matkan varrelle sattunut, on ukkosen aiheuttama sähkökatkos.
Itse en päässyt tuomaan laitetta teille, joten delegoin sen toiselle perheen jäsenelle. Hän ei pyynnöstä huolimatta saanut minkäänlaista laitetta tilalle.
Nyt aikaa on kulunut runsas viikko, ettekä vieläkään ole ottanut asian tiimoilta yhteyttä.
Jo nämä teiden onnettomat sivunne todistavat, ettette te tahdo minkäänlaista palautetta asiakkailta laskutuksen jälkeen.

31.12 
 Hei!
Kiitos yhteydenotostanne ja pahoittelen tapahtunutta. Kertoisitteko vielä,
minkä paikkakunnan myymästä tuote oli ostettu, niin välitän viestinne ko.
myymälän tavaratalopäällikölle.


Ystävällisin terveisin
Hanna-Leena Heino
Gigantin asiakaspalvelu

3.1 Liikkeestä soitettiin ja olisimma voineet noutaa lainakoneen. Aivan varmasti ajan 50km, jotta voin ajaa sen uudelleen.

4. 1 Soitto liikkeestä. Voi noutaa.

Hakiessa kysyin: mikä meni pieleen, ettei lainakonetta annettu konetta tuotaessa. Vastaus:Ei kuulu takuun piikkiin ja takuu on ensisijainen vakuutukseen verraten.

Eli, softan päivitykseen kuluu kaksi viikkoa ja vakuutus toimii vasta, kun takuu on ummessa.